söndag

 
söndag 30 mars 2014. första gången på hela året som jag är hemma i grisslan en hel helg!! fan va underskattat det är, att vara hemma alltså. hann med att jobba också vilket känns väldigt bra. byter schema denna vecka vilket kommer ge mer tid och möjligheter till bloggen så det känns också bra. allt känns ändå bra just nu. skolan suger visserligen och jag är så skoltrött så jag vet inte ens, men annars har jag inte mycket att gnälla på. lyssnar på jäirfm och peppar att det är prick en månad till kent släpper nytt album aaahhh!!<33 
 
slog mig också att jag inte ens nämnt något om kents singel eller nåt här? jag har helt enkelt inte hunnit med. iaf, älskar singeln. såklart. 
 
alla för alla och en för en 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: