Insåg när jag fyllde i listan att jag har jävligt dåligt minne

Beskriv 2014 med tre ord. Händelserikt, intensivt, nytt

 

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, sjukt mycket.

 

Hur har ditt 2014 varit? Väldigt intensivt. Men överlag, bra!

 

 
Vilken var din bästa månad? Alltså vet inte? Har verkligen sjukt dåligt minne (??)
Men kanske Juni, då jag var i Göteborg med extremt bra personer samt Bråvalla och jag hade en hel sommar framför mig å aa ni fattar
 

Blev du kär i år? Nej

 

Vilket datum från 2014 kommer du aldrig glömma? 7 Juni - Håkan på Ullevi. 8 Maj - När jag fick brev från Joakim Berg(<3). 26 Juni - Markus Krunegård på Bråvalla.

 

 

Vilken konsert var bäst under 2014? Markus Krunegård på Bråvalla, lätt den spelning som berört mig mest, någonsin. Känslan från att inte tro att man ska få se honom och bryta ihop totalt utanför och höra honom spela Invandrarblues, till att en vakt släpper in en trots att han egentligen inte får(<333), till att rusa fram till scenen, till att stå längst bak ensam i publiken mitt på dagen och inte kunna sluta gråta. Det var någonting som hände i mig som inte går att förklara.

 

 
Vad spenderade du mest pengar på? Kläder och alkohol :/ 
 

Bästa köpet? Min Canon G15 som gjort att jag blivit liiite bättre på att fota (men jag ska bli ännu bättre i år)

 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag tror gladare, har haft riktiga jäkla nedgångar men har även vait mycket mycket gladare de här året som nog väger upp det mesta.

 

Vad fick dig att må bra? Mina vänner som jag kommit nära det här året. Ni vet vilka ni är. 

 

Vilka låtar kommer påminna dig om 2014? Tom Odell - Another Love, som får mig alltid att gråta hejdlöst av oklara skäl. Markus Krunegård - Invandrarblues, som varit soundtracket till min sommar, Hets - Ulf, som jag och Lisa har sjungit så sjukt mycket på fester, på väg hem från krogen, i bilen, typ överallt.

 

Vem har du umgåtts med mest? Vet inte riktigt faktiskt, har varit väldigt mycket med väldigt många.

 

 

Platser du besökte för första gången under 2014? Säkert extremt många platser men inget märkvärdigt jag kommer på. Eller jo, Norrköping, det va fint. 

 

Har du haft ett förhållande under 2014? Verkligen inte.

 

Vart reste du under 2014? Utomlands: Thailand. 

 

 

Är det något du saknar år 2014 och vill ha 2015? Lite mer struktur i livet skulle va nice. 

 

Vad gjorde du på din födelsedag? Hade världens bästa fest med mina bästa vänner och släkt. Minns dock inte så mycket av kvällen............

 

Årets roligaste fest? OJ, så sjuuukt många roliga fyllor. Allt från min 18-årsfest till chillkrök hemma hos Olle till utgångarna på Göta nu under hösten med mina babes från klassen till extremt roliga och spårade hemmafester

 

 
 

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Ja, jag borde kollat upp och gjort något åt min pmdd tidigare.

 

Vem saknade du? Ingen speciell. 

 

De bästa nya människorna du träffade? Kan inte svara på vilka som va dom bästa jag träffade pga hade redan träffat dom innan året, men någon utav dom bästa som jag lärt känna bättre och kommit nära under 2014 är Sara. Update: Den bästa nya människan jag faktiskt träffade första gången under 2014 är Jesper Hagberg. 

 

 

Vad vill du säga till dig själv inför 2015? Gå på magkänslan. Och fota mycket.

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: