när man blir så glad att man springer in i en vägg

 
hallå hörrni markus krunegård har släppt sin singel Du stör dig hårt på mig (som ni kan lyssna på här) och den är alldeles jättefantastisk!! lyssnade även på värvet när han gästade (lyssna här) och i slutet kan man höra 2:10 av en kommande låt på skivan som heter Norrtälje och jag blev så glad att han skrivit en låt om min stad så jag missa trappan på vägen hem och sprang in i väggen istället, öh ah vi lämnar de där för det beskriver väll tillräckligt lyckan jag kände just då 
 
jag ska försöka bli mer aktiv här nu till våren, jag vill verkligen de, men när jag inte uppdaterar här så händer det väldigt ofta att jag letar upp gamla bilder och uppdaterar min tumblr!!! matildasjobloms.tumblr.com kolla in den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: