En vecka i Klövsjö

Hej vänner! Det har varit sportlov och det har tillbringats i Klövsjö för en veckas skidåkning. Veckan bjöd inte på så mycket sol men det gjorde inget för backarna var gudomliga och jag kunde inte haft ett bättre sportlov! Har haft med mig men Canon G16 slaviskt i backen varje dag så här kommer en drös bilder från veckan som varit! 

Jag och lillebror på väg ut i backarna
 
Varje morgon var vi först ut i backen för att få ett par fina åk i nypistade backar GULD

VM i längdskidåkning var ju samtidigt som sportlovet så när Sverige tog guld satte vi norska flaggan på halvstång ;)
 
 
Detta var alltså bilderna från en veckas skidåkning! Nu är det bara för mig att packa om väskan för på lördag följer jag med Matilda och hennes familj upp till Idre för ännu en veckas skidåkning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: